شرمنده همه دوستان
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
شرمنده همه دوستان
9 شهريور 1394 ساعت 8:30 | بازدید : 99 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

به نام یگانه یزدان پاک

یک سری اتفاق جالب افتاده ،دوستان، نمی دانم ار کجا شروع کنم ..یک دوست عزیزی به جای من یک سری یادداشت می نویسد:

مثلا:((سلام دوستان من زیاد وقت ندارم بیام نت به یکسری نیاز دارم تو این وبلاگ کمک کنه تا سر پا بمونه دوستانی که مایل به همکاری هستن تو همین بخش اعلام امادگی کنن میدونم وقتشونم گرفته میشه.ممنون ))

به هر حال پیشنهاد بدی هم نیست ........چند تا از دوستان هم پیشنهاد کمک دادند .خیلی خوب هست اگر کسی مطلب جالبی دارد بی نهایت سپاسگزارمیشوم .ولی بازم خواهش میکنم جای من کامنت نزارید من برای احترام به دموکراسی کامنت را پاک نمیکنم ولی خواهش میکنم نکن رفیق!!!!!!

مطلبت را بفرست.حتما توی سایت مطلبش را می گزاریم.

بالاخره کار ساختمان سازی را به طور جدی شروع کردیم.ولی جوازش حدود 10ماه طول کشید،به خاطر ندانستن معنای یک حرف که به امید خدا بعدا براتون توضیح می دهم.

پولادنقش جهان(اهن فروشی)هم شرایطش بسیار خوب است.اگرکسی طرح بازاریابی خوبی داره ممنون می شوم کمک کند

حالا مهمترین موضوع :شرکت خودم (کیاسازه)نیاز به یک حسابداردارد.حقوق مناسب .نهار .بیمه و کلیه قوانین وزارت کار..لطفا متقاضیان رزومه خود را برای من ایمیل کنند.

این مطلب را خیلی سریع فقط برای این گزاشتم  که دوستان بدانند یاد همه هستیم.

تا یادم نرفته به شما بگم برای ساختمان سازی به همه چیز نیاز دارم از دیزاین گرفته تا پیمانکار . عکاس .طرح بازاریابی و......پیشاپیش از همه متشکرم.

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 185
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 185
:: بازدید ماه : 381
:: بازدید سال : 1672
:: بازدید کلی : 64622
Code Center