داستان ادمی که در 56 سالگی ورشکست شد
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
داستان ادمی که در 56 سالگی ورشکست شد
9 شهريور 1394 ساعت 8:30 | بازدید : 132 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

 به نام یگانه یزدان پاک

ایمیل های زیادی دریافت کردم از کسانی که می گویند .ما قبلا این بودیم و ان بودیم ولی بارمان افتاد .قبلا ده نفر برایم کار می کردند ولی الان کارمندم.پدرم بساز و بفروش بود سرش کلاه گزاشتند افسردگی و الزایمر گرفت و مرد.پدرم می تواند به من سرمایه بدهد ولی نمی دهد .می خواهم مطابق رسم معمول یک داستان برای پاسخ همه ی این دوستان بدهم.

داستان امروز داستان یک  پیرمرد هست که امروز بالای هشتاد سال سن دارد.پیرمرد داستان ما قبل از انقلاب  پیمانکار شرکت های سد سازی در استان خوزستان بود.موقع انقلاب که خیلی از کارها راکد ماند .ایشان مصالح کارش را، در انباری در اهواز قرار داد و به جای غصه خوردن که ای وای کارها خوابیده، برای تفریح ،به تهران امد .چون ایشان برای تخریب از دینامیت و دیگر مواد منفجره استفاده می کرد .دینامیت ها در یک شب در اهواز منفجر شد و دو تا از بستگانش هم بر اثر انفجار کشته شدند .به حاجی خبر دادند قضیه را و گفتند دادگاه انقلاب هم به جرم خرابکاری برای شما حکم اعدام داده. برگردی اهواز اعدامی.حاجی اون زمان 55 ساله بود و در شهر خودش دارای سرمایه و شوکتی بود که یک شبه همه بر باد رفت .حاجی بعد از شنیدن خبر شش ماه در تهران به خوشگذرانی ادامه داد و بعد از اینکه یک مقدار ابها از اسیاب افتاد به اهواز برگشت و به زندان رفت . هر چی باقیمانده بود خرج کرد تا بعد از شش ماه زندان حکم تبرئه گرفت و ثابت کرد که خرابکاری نبوده.حالا حاجی 56 ساله از زندان بیرون امده بود و هیچی نداشت. ولی حاجی نه سکته کرد نه افسردگی گرفت .

از صفر کار جدید را شروع کرد و رفت توی کار اهن .الان که براتون این داستان را می نویسم پسرهای حاجی در کار اهن تقریبا ملیاردر هستند و خود حاجی دیگر فقط با پولش کار می کند حاج مجید تقریبا یک بانک خصوصی خانوادگی برای خودش ایجاد کرده و تمام فامیل را با روش خاصی صاحب کار و ثروت کرده.الان مدتهاست که حاجی با این روش کار میکند.

شما به عنوان پسر .نوه یا نتیجه .بچه خواهر یا بردار و....می روی سراغ حاجی و طرح اقتصادیت را ارایه می دهی .حاج مجید بررسی میکند و با توجه با ضامنت که ممکنه پدرت یا عمویت یا دیگری باشد مثل بانک با سود بانکی به تو وام ی دهد و کارت را مرتب رصد میکند و در صورت موفقیت با افزایش اعتبارت می توانی وام بیشتر بگیری .در اصل هم تو صاحب کار می شوی هم حاجی شریکت هست . هیچ کدام از بچه هایش هم ارزوی مرگش را ندارند . هیچ کس هم اعتراضی ندارد که چرا به او دادی و به من ندادی . هر کس با توجه به شایستگیش .

حاجی هم ثابت کرده: در 56 سالگی می شودهم از صفر شروع کرد و هم با روش جالبی بچه هایش از ثروتش استفاده میکنند . هم خودشان سود می برند و هم به ثروت او می افزایند ....

دوست من هنوزم می گویی ما افتادیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.راستی یادم رفت بگویم حاج مجید سیکل هم نداره.!!!!!!!!



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 84
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 84
:: بازدید ماه : 280
:: بازدید سال : 1571
:: بازدید کلی : 64521
Code Center