گزارش مجمع عمومی نوبت اول مورخه93/3/23
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
گزارش مجمع عمومی نوبت اول مورخه93/3/23
15 شهريور 1394 ساعت 7:51 | بازدید : 69 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

گزارش مجمع عمومی نوبت اول مورخه 93/3/23

جلسه نوبت اول مجمع عمومی بعلت عدم  حضور اعضا به تعداد لازم به رسمیت نرسید و نوبت دوم به تاریخ 93/4/6( ششم تیرماه 93)به آدرس  میدان توحید  خیابان نصرت غربی خیابان خوش شمالی خیابان پرچم کانون فرهنگی توحیدساعت 9 صبح جمعه موکول گردید.

برابر قرار قبلی آن عده از کاندیدا ها که تمایل داشتند نکته نظراتشان را بیان کنند، با نظارت یکی از اعضا فعال به نوبت پشت میکروفون قرارگرفتند و مسائلی را مطرح نمودند .اما متاسفانه تقریبا بدون استثنا موضوعات کاملا بدیهی را عنوان نمودند و ایده و فکر جدید ی را بیان نداشتند منجمله اینکه زمینهای تجاری  و اپارتمانها را خواهند فروخت و دفتر تعاونی  به فیروز بهرام منتقل می کنند که موضوعات بدیهی محض هستند و نیاز به توضیح ندارند و شایان ذکر است که تعدادی از این کاندیدا ها خود شدیدا برای اینگونه اقدامات به هیئت مدیره فعلی اعتراض می نمودند  و اینکه اکثرا بیان کردند که بدنبال تغییر کاربری خواهند رفت و جالب اینکه این تعداد از کاندیدا ها همان عده بودند که اصرار در تقسیم زمین داشتند و بعضی هاشان هنوز هم در این ایده باقی مانده اندکه میخواهند درخت بکارند  اما باز صحبت از تغییر کاربری می کنندو نمی توان تشخیص داد که چگونه زمین های تقسیم و درخت کاری شده  را تغییر کاربری خواهند داد .تنها یک حدس می توان زد که به نرخ روز صحبت می کنند

   اکثرا عنوان نمودند که حسابرسی از عملکرد هیئت مدیره های قبلی منجمله همین هیئت مدیره خواهند کرد که این خود یک وظیفه غیر قابل اجتناب است و نیاز به گفتن ندارد و ایده بکر نمی باشد سرکار خانمی به نفرین نامه بسنده کردند و هیچ برنامه را برای زمان تصدی خود در هیئت مدیره اینده بیان نکردند و یکی دیگر از کاندیدا ها مهندس هواپیما بودن خود را بیان کردند .  اعضای محترمیکه در نیروی هوائی خدمت کرده اند می دانند که از اینگونه تخصص ها در سازمان زیاد بوده است و هر شخصی در تخصص خود اخرین لول ها(level) را اخذ نموده اند و جالب اینکه فرمودند که تئوری پرداز هواپیما های توپولوف و سوخو هستند و برای خیلی ها جای تعجب بود که چگونه است این دو هواپیما که سالها است که پرواز می کنند و تئوری پرواز آنها قبل از ساخت ، ارائه و قبو ل شده است و آنها را در سطح انبوه ساخته و پرواز می کنند و تا انجائیکه معلوم است تئوری پرواز یک تئوری تثبیت شده است .مگر اینکه گوینده قصد خود بزرگ نمائی داشته باشد.

 یکی دیگر از ایرادات همین شخص درج گزارشات در وبلاگ بود و می گفتند که اعضا دسترسی به وبلاگ ندارند . و این درصورتی است که آمار مراجعه اعضا به وبلاگ غیر از این موضوع را ، اثبات می کند . هر چند شاید تعدادی به کامپیوتر و اینترنت  آشنا نباشند اما تقریبا اکثرا از طریق فرزندان و آشنایان خود به وبلاگ وارد می شونداگر ایشان نمی توانند به مارک مهندسی خود، مراجعه نمایند.      

  یکی از اعضای هیئت مدیره به نمایندگی از طرف بقیه هیئت مدیره مجددا مراحل هزینه فروش اپارتمانها را برای چندمین بار تشریح نمودند که هرچند اعضا هرکدام یک میلیون تومان دریافت نموده اند اما برای تعاونی حدودا سه میلیارد تومان هزینه داشته است و پرداخت یک میلیارد ودویست میلیون تومان(با اخذ حداقل یک میلیارد تومان  تخفیف ) برای تغییر کاربری  پارکینگ طبقاتی به تجاری و پرداخت وام های دریافتی (توضیح اینکه همین واحد های باقی مانده نیز مثل سایر آپارتمانها بازپرداخت وام داشته اند )و پرداخت دیون و بدهی های و تعهدات باقی مانده از هیئت مدیره قبلی و هنوز تعداد ی واحد نیز موجود است و باز اشخاصی خاص  با اهدافی خاص اگر هزار بار هم شده مجددا سراغ 39 واحد اپارتمان را خواهند گرفت و حتی یکی را هم کوتاه نمی ایند .یک میلیون تومانی را که خودشان جز اولین نفرات بودند ودریافت نموده اند ، هیچ وقت محل تامین آنرادرمحاسبا ت 39 واحدی خود لحاظ نخواهند کرد .

   سئوالاتی از هیئت مدیره درمورد طرح تغییر کاربری جدید از طرف اعضا مطرح شد و طبق همیشه بدلیل اینکه اعضای محترم در جریان اقدامات قرار نگیرند ، تعدادی با هیاهو و ایجاد بلبشو از جوابگوئی هیئت مدیره جلو گیری کردند . بدلیل اینکه مردم مشتاق تشریح طرح بودند و میسر نشد.لذا در همین جا بطور خلاصه بیان می شود

      این طرح که شهرداری و مقامات مربوطه شهرستان اسلامشهر موافقت ابتدائی با آنرا اعلام داشته اند ، و ادامه آن موکول به نظر مجمع عمومی تعاونی می باشد، حدالامکان با مشارکت شهرداری محترم اسلامشهر به انجام خواهد رسید .

    برابر طرح پیشنهادی قرار است که برروی زمین های فیروز بهرام مراکز عمده فروشی میوه و تره بار و عرضه عمده ارزاق عمومی مثل کالا های عمده ومایحتاج های پروتینی بمانندمرغ ماهی و گوشت وحبوبات و روغن های خوارکی و سایرنیاز های سوپر مارکتی و نمایشگاهای اتوموبیل و مبلمان و مراکز عرضه عمده کالا های صنفی مثل لوازم ساختمانی بعد از سفت کاری منجمله کاشی و سرامیک و شیر آلات و لوازم دکوراسیون مثل پارکت و موکت و کاغذ دیواری و مراکز خدمات بین راهی مثل پمپ بنزین و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و هتل(بین راهی و نه 5 ستاره بقول آن آقا  ) و استراحت گاه و سالن های همایش ، ایجاد گردد.

  این طرح درگام های اولیه ارزش سهم هر عضو را حداقل به سه الی پنج برابر ارزش معاملاتی این روز ها افزایش خواهد داد.

از دیگر امکانات ، بازار گل وگیاه در سطح عمده پشتیبان غرب تهران و شهرستان اسلامشهر و محل احداث مشاغل مزاحم شهری(در نقاط تقریبا کور زمین ها وبرای جلب نظر شهرداری و ایجاد درآمدبرای اعضا )در نظر گرفته شده است .در حال حاضر برای اخذ مجوز نیاز به برگزاری مجمع می باشد که فعلا با فعالیت منفی برخی از افراد که اهداف خاصی را پیگیری می کنند. علیرغم تلاش هیئت مدیره امکان تشکیل ان نبوده است.

همانند دوسال پیش هشدار داده می شود چنانچه این طرح به اجرا نرسد .منبعد از این ، هیچ پیشرفتی برای زمین ها متصور نمی باشد.

انشاالله چنانچه توفیق حاصل شد در مجمع خاص این طرح کلیه ابعاد ان به سمع و نظر اعضا خواهد رسید.موفق باشید

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 152
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 161
:: بازدید ماه : 347
:: بازدید سال : 1638
:: بازدید کلی : 64588
Code Center