خلاصه عملکرد
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
خلاصه عملکرد
15 شهريور 1394 ساعت 7:51 | بازدید : 64 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

در یکی دوماه اخیر سعی شد که آخرین اطلاعیه های تعاونی به عرض اعضای محترم برسد .برابر آمار موجود در این وبلاگ در طول این سه سال الی چهار سال  ، 73 مقاله و اطلاعیه درج گردیده است یعنی بطور متوسط برای هر ماه حد اقل یک الی دو اطلاعیه منتشر شده است.شاید در مواقعی فاصله اطلاعیه ها کمی طولانی بوده است واین بدین دلیل بوده که در تعاونی موردی خاص ، برای گزارش وجود نداشته است .و در موارد خاصی نیز بنا بر حساسیت موضوع ، همان اطلاعیه ها تکثیر شده و بین اعضای مراجعه کننده به تعاونی و گرد هم آئی های روز های تعطیل در زمین فیروز بهرام پخش شده است .و این به نسبت طول تصدی  هیئت مدیره ،  مستند ترین و بیشترین اطلاع رسانی در طول22 سال عمر این تعاونی بوده است.

    اما هنوز تنی چند از افرادخاص در سخن پراکنی هائیکه در انحصارخود دارند و بصورت چرخشی اداره می کنند ، در زمین فیروز بهرام ، اخبار و شایعات نادرست رابه مردم عرضه کرده و سیاه نمائی می کنند . درعین حال سعی می کنندکه  اطلاع رسانی های سایرین را با هو های عمدی و جنجال و با پاره کردن اطلاعیه ها ، عقیم بگذارند

    در بین این افراد اگر دقت شود چند رفتار دیده می شود . رفتار سیاه نمائی محض و وارونه جلوه دادن حقایق و تفسیر به رای خود ، که بیشتر برای گل الود کردن آب است و سپس ماهی گیری به منظور رسیدن به اهداف خاص و برخی نیز دراین رابطه حتی متوسل به ارسال پیام کوتاه های در حد انبوه می شوند که تاکنون حتی یک مورد هم درست نبوده است مثل (زمین را به شهرداری فروحتند و یا زمین را فروختنند به فلان ارگان و و یا بنام خود سند زدندویا..................).این عده از پشتیبانی برخی از بنگاه داران مغرض نیز برخوردار هستند .

      در نوع دیگری از این عملکرد تعداد ی هم مخالف مادرزاد هستند و برایشان فرقی نمی کند که کدام هیئت مدیره و یا کدام طرح و موضوع باشد و آنها مخالفت می کنند و منظورشان فقط مطرح کردن خودشان است و هیچ ایده و راهکاری راهم  ارائه نمی کنند و فقط جار وجنجال است که بکار می برند. نمونه اش فردی است که بی مقدمه شروع به صحبت می کند و چون صدایش هم ماشاالله در اندازه های بلند گوی سیار است ، اجازه شنیدن صحبت های دیگران را نمی دهد.و اکثرا یک سئوال کلیشه ای و تکراری را مطرح می نمایند که(این هیئت مدیره برای ما چکار کرده اند) لذا بر آن شدیم علیرغم گزارش عملکرد این هیئت مدیره در اکثر مواقع ، مجددا و تکرارا و در مقابل سئوالات تکراری ،عملکرد خود را بطور فهرست وار به عرض اعضای محترم برسانیم . هر چند مطمئن هستیم که باز این سئوال را مجددا مطرح خواهند نمود.

         یادآور می شود که هر کدام از این عملکرد ها ، هفته ها و ماه ها عمل و پیگیری لازم داشته اند

1-تحویل گرفتن تعاونی تقریبا باهیچگونه نقدینگی با انبوهی از بدهکاری برجای مانده به پیمانکاران و فروشندگان مصالح و ناقص ماندن کارهای اجرائی پروژه لتمان با توجه به  تسویه حساب مقطعی غالب خریداران واحد هاو انبوهی از تعهدات برجای مانده و شکایت های مختلف از جانب خریداران .

2-ایجاد250% ارزش افزوده بر قدرالسهم اعضا قبل از اتفاق افتادن تورم اخیر پس از 8 ماه ازتصدی ، با مذاکره با دست اندر کاران  سرمایه گذاری و جلب توجه آنان و انعقاد قرارداد فروش یک جای زمین مشروط به اخذ تائید از مجمع(که مورد گزینش اعضا قرار نگرفت )هر چند مبلغ پیشنهادی کم بود اما حداقل بهتر از ارزش روز  قدرالسهم ها بود.

توضیح مازاد بر تورم اینکه چنانچه فروش مورد تصویب قرار می گرفت با مبلغ دریافتی (تا حدود 30 میلیون تومان برای هر عضو )اگر هر عضو با آن مبلغ مثلا ارزن یا ذغال مثالی هم می خرید .حداقل الان 60میلیون الی 90 میلیون پول داشت حتی اگر کاسبی هم بلد نبود(بامتوسط قیمت هر سهم الان را مقایسه کنید)   

3- مراجعه به ارگانهای ذیربط و جلب توجه مسئولین جهت اخذ معوض در تهران  (که در جو هیجانی مورد گزینش اعضا قرار نگرفت)

4- تقسیم زمین فیروز بهرام و صدور برگه قدر السهم در قطعات قانونی (که مورد گزینش اعضا تحت جو سازی قرار گرفت )در این رابطه هیئت مدیره طی اطلاعیه ای هشدار لازم را به اعضا داده بودندو اکنون پس از حدود دو سال و اندی ، پیآمد این گزینش ، ارزش قدر السهم اعضارا به حداقل ممکن سوق داده است.

(یاداور می شود که تقسیم زمین کشاورزی زیر 5 هکتار ارزش قانونی ندارد و اگر کسی برای تقسیم زیر 5 هکتار زمین کشاورزی ادعائی دارد مطمئن بدانید که یا اطلاعات لازم راندارد و یا صرفا ادعامی کندوقابل انجام نیست .ویا چنانچه بصورت غیر قانونی انجام داد بدانید که سرگردانی اعضا را دو چندان کرده است ).

   توضیح اینکه چون این اشخاص نمی توانند این مسیر را ادامه دهند بناچار فرافکنی می کنندکه هیئت مدیره ویا فلان شخص مثلا به شهرداری اطلاع داده است که طناب کشی قنادی مانند آنها را تخریب کرده است .فرض بر صحت باشد !که نیست .اما مگر شهرداری می تواند یک اقدام قانونی و منطقی را تخریب کند ؟

5-افزایش ارزش افزوده برروی آپارتمانهای باقی مانده با تکمیل پروژه لتمان کن مازاد بر تورم جامعه . واضح است که هرچه آپارتمان تکمیل تر گردد اتوماتیک ارزش بیشتری خواهد داشت.

6-پرداخت بخشی از مطالبات طلبکاران از زمان هیئت مدیره قبلی از محل ارزش افزوده ایجاد شده

7- بازپرداخت وام های دریافتی هیئت مدیره قبلی بالغ برحدودا 600میلیون تومان

8-پرداخت مبلغ یک میلیون تومان به هر عضو بصورت علی الحساب (بالغ بر بالای سه میلیارد تومان)

9- اقدام برای افزایش متراژتجاری تعاونی از 228متر به 895متراز محل تغییر کاربری یک زمین از پارکینگ طبقاتی به تجاری دوم

10-اقدام برای اخذ پروانه ساخت 325متردرمانی وحدودا1000مترورزشی و27متر اداری علاوه بر افزایش متراژ تجاری فو ق الذکربا اخذ تخفیف حداقل یک میلیارد تومان از عوارض متعلقه

11-پیگیری حداقل 50پرونده شکایت از تعاونی منتج از عملکرد هیئت مدیره قبلی

12-حسابرسی از عملکرد هیئت مدیره قبلی بمدت 9ماه توسط حداقل 10نفر حسابرس از تشکل یک شرکت حسابرسی به منظور تامین دلیل

13-شکایت از هیئت مدیره قبلی  بابت خرید و فروش های مشکوک آپارتمانها و تجهیزات و عملکرد مالی بدون مستندبالغ بر حداقل 5 میلیارد تومان

14-برگزاری تعداد حداقل پنج مجمع در نوبت های متوالی (هیئت مدیره قبلی هر دو الی سه سال یک مجمع برگزار می نمودند)

15-احیای چاه آب و موتور دیزلی و باز سازی اماکن دایر فیروز بهرام

16-ارتباط و مکاتبه با ارگانهای مربوطه و مقامات جهت جلب توجه به منظور اهداف تعاونی

17-کامپیوتری نمودن اطلاعات اعضا و حسابداری تعاونی

18-کشف و پیگیری تعرض به زمین در ضلع شمالی زمین ها بالغ بربالای  13000 مترمربع (در هیئت مدیره های قبلی حتی توجهی هم به ان نشده بود)

19- مذاکره با مقامات شهرستان اسلامشهر جهت ایجاد طرح تغییر کاربری زمین ها از کشاورزی به تجاری و خدماتی و اداری در سطح عمده فروشی که مراحل ان مستندا شروع  شده و فعلا منتظر مطرح کردن آن در مجمع عمومی  مخصوص تعاونی می باشد .

20-و خیلی از اقدامات دیگرکه در این مجال نمی گنجد.

شایان  ذکر است که دراکثر مراحل با کارشکنی های جدی اشخاص مطرح شده در بالا مواجه بودیم و خیلی از اقدامات مثبت را نیز تحت الاشعاع قرارداده اند

   امید است که این اطلاعیه ها حقایق را منتقل کرده و اعضای محترم را از سرگردانی مابین شایعات مختلف رهانیده باشند.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 31
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 40
:: بازدید ماه : 226
:: بازدید سال : 1517
:: بازدید کلی : 64467
Code Center