توضیح سئوالات مطرح شده درمحل زمین ها
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
توضیح سئوالات مطرح شده درمحل زمین ها
15 شهريور 1394 ساعت 7:51 | بازدید : 71 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

    پیرو اطلاعیه قبلی توضیحات مشروحه زیر جهت اطلاع اعضا محترم تعاونی بعرض میرسد.

علیرغم توضیحات مکرر در مورد 39 واحد آپارتمان لتمان کن که بطور تکراری و عمدا از طرف برخی از افراد، همه هفته در زمین فیروز بهرام مطرح می شود وهر چند بار مجددا توضیح داده شود ، باز مطرح می نمایندو حتی در اداره کل تعاون و مراجع قضائی مطرح نموده اند و جواب لازم را دریافت کرده اند، اما همه هفته آنان ،در طی نشست ها از موضوع 39 واحد بعنوان حربه استفاده می کنند .

   چون سئوال تکراری است ، لاجرم جواب تکراری نیز خواهد داشت .لذا مجددا توضیح داده می شود .همانطوریکه اطلاع دارید مبلغ بالای سه میلیارد تومان بین اعضا محترم  ، هرکدام مبلغ یک میلیون تومان تقسیم شده است وبطور متوسط شامل قیمت فروش حداقل ده آپارتمان می شود .مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان ازبابت اخذ مجوز تجاری دوم تعاونی( که اصل آن مبلغ دو میلیارد ششصدو پنجاه میلیون تومان بود که با تمهیدات هیئت مدیره تبدیل به مبلغ پرداختی گردید،) برروی زمین پارکینگ طبقاتی هزینه شده است  و آنرا تبدیل به مجتمع تجاری حدودا 670مترمربعی دیگر کرده است به معنی دیگر حدودا 4 آپارتمان و تعداد 7 اپارتمان دیگر باقی است ، دو آپارتمان دیگر توسط هیئت مدیره قبلی بفروش رفته بود.  با حساب سر انگشتی می شود 23 واحد و باقی نیز با سند و مدرک صرف بدهی ها و تعهدات باقی مانده ، شده است .فقط در یک مورد باید عرض شود که مبلغ حدودا  600میلیون تومان باز پرداخت وام های دریافتی بوده است  یعنی بطور متوسط حدودا دو آپارتمان دیگرتا اینجامبلغ در آمد  25 واحد به نظر روشن شدو باز آنان  39 واحد طلب دارند و خواهند داشت .   و همانطوریکه بازرس تعاونی در نامه خود  اشاره کرده اند تعاونی بدهی های فراوانی از بابت پیمانکاران قبل از تصدی این هیئت مدیره  ،به عهده داشته است و همچنین بابت تکمیل تعهدات پروژه لتمان کن تعاونی متعهد بوده است  .و هنوز خریداران لتمان کن ناراضی از تعاونی هستند و درخواست تکمیل پروژه را دارند. این همه هزینه بغیر از هزینه های پیگیری قضائی و جاری تعاونی بوده اند .

    اعضائی محترمی که به اصول مدیریت و شرکتی ، واقف هستند،  می دانند که پرداخت بدهی هاو انجام تعهدات ایجاد شده جز<< اجبارات >>می باشند و نه سلیقه ای و نه تصمیمی . اسناد کلیه مراحل فوق الذکر در تعاونی موجود است که انشاالله تقدیم هیئت مدیره بعدی خواهد شد.ولی به جهت تجربه و سوابق ، باز کسانی که اهداف خاصی را دنبال می کنند مجددا این هفته و هفته های دیگر سراغ 39 واحد را خواهند گرفت.

   اما در مورد طرح تغییر کاربری و ایجاد شهرک عمده فروشی و تجاری و اداری باز همان افراد ابهام آفریدند . اینکه تشریح کردند که ساخت هتل با ایجاد مجتمع مشاغل مزاحم هماهنگی ندارند . ولی بدلیل ناآگاهی و شاید منظوری دیگر نگفتند که حداقل فاصله بین این دو مورد حدودا یک کیلومتر است. لذا نیاز به هم خوانی ندارند و ایجاد مجتمع مشاغل مزاحم جهت جلب نظر شهرداری و بازار گل و گیاه جهت جلب نظر وزارت کشاورزی ودرامد اضافی برای تعاونی می باشند و مجتمع بین راهی نیزبرای درآمد و ارزش افزوده درنظر گرفته شده است و می تواند جز سهمیه شهرداری باشند.

  درموردی دیگر همان افراد ،  اطلاعیه هفته گذشته راتشریح کرده اند و گفته اند که میدان میوه وتره بار با مثلا فروش عمده حبوبات هماهنگی ندارند. ونباید نزدیک هم باشند .

   حافظه اعضای محترم بیاری می گیریم که اگر خاطرشان باشد میدان میوه و تره بار طاهری حوالی میدان گمرگ ، نزدیک عمده فروشی ارزاق عمومی خیابان نفت بود و باهم سازگاری فراوان داشتند و سود آور بودند که بدلیل تجمیع میادین میوه تره بار به جای دیگر منتقل شده.

   با شناختی که اعضای محترم از جامعه دارند ، می دانند که  بعضی بنگاه دار ها اگر بخواهند ، یک مورد نا بجا را ، به عرش اعلا می برند و با اگر نخواهند با یزرگ نمائی خار های یک گل سرخ ، خواص همان گل را ، ناچیز جلوه می دهند .اما غافلند از اینکه مردم فکر و دید دارند.

انشالله چنانچه مقدور گردید در مجمع عمومی رای گیری برای طرح جدید همه ابعاد ان تشریح خواهد شد. موفق باشید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 166
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 166
:: بازدید ماه : 362
:: بازدید سال : 1653
:: بازدید کلی : 64603
Code Center