پیامی از دوست عزیز " دکتر رامین " گرامی .
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
پیامی از دوست عزیز " دکتر رامین " گرامی .
15 شهريور 1394 ساعت 8:3 | بازدید : 73 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )



یادداشتی از آقای رامین ( دکتر فیلی زاده )


  • دوستان گرامی سلام
  • در تاریخ 20 خرداد و نشست دوره ای در دفتر تعاونی، آقای ضیغمی با بازخوانی گذشته، نسخه ای برای زمینهای پیچید که مورد پسند خیلی از حضار قرار گرفت. آقای جوانی با تی شرت تیره در انتهای اتاق با بلند کردن صدا، بطور مکرر اقدام به جوسازی و بر هم زدن جلسه می کرد و در انتها با سالاروند استعفا استعفا نقش خود را بخوبی ایفا کرد. این جوانک چطور خود را مالباخته خطاب می کرد و با فریاد استعفای سالاروند چگونه می خواست حق ساختگی خود را اعاده نماید بر من پوشیده است، اما همراهی خیلی از افرادی که از ماهیت این پرونده آگاهند بسیار عجیب بود!!! آقای ضیغمی بعد از نطق خود، تقاضای تشکیل کارگروه عملیاتی شروع تقسیم زمینها را کرد و با استدلال خود مدعی تحویل همه 220 متر زمین گردید. کارگروهی که دیروز اولین جلسه را با حضور کوتاه مدت دزد اصلی (کریمی شاد) برگزار کرد و بدون هیچ گزارشی از محتوای جلسه پایان پذیرفت. در تماسهای مکرر با اقای ضیغمی تشکیل این کارگروهها را فریب ناخواسته دانستم که پیامدی جز سرخوردگی مالباختگان ندارد، بخصوص اگر جلسه با یکی از دزدان قهار و دروغگوی پرونده نظیر کریمی شاد باشد. اینکه روز جلسه چگونه تعیین و اعضاء برای حضور چطور انتخاب گردیدند جای بسی سوال است!!! اما سخنی دوستانه با آقای ضیغمی دارم: بر اساس آنچه بر این پرونده در طی این چند سال گذشته است، این نطق و جلسه ای با آدم دزد و بی هویتی مثل کریمی شاد ما را به سرخط اول رساند، که واقعا هنوز در یافتن طرف خود عاجزیم! بسیار مشتاقم که نتیجه ای از آن جلسه را بشنوم تا ببینم هدایت تجمع 20 خرداد به سمت این جلسه چقدر در مسیر درست بوده است؟ همیشه گفته ام که طرف ما در همه حال شخصیت حقوقی تعاونی و مدیریت فعلی آن است و هدایت کردن اعضاء به سمت دزدان گذشته دوری است باطل و بی نتیجه!
    طرف دوم ما قوه قضائیه و دادگاه کیفری 76 است که مخاطب واقعی ماست، جایی که فریاد دادخواهی خود را نزد آن برده ایم. بارها به شخص قاضی این جمله را تکرار کرده ام که هدایت ما به سمت تعاونی بدون تعیین تکلیف شکایتمان، دوری است باطل و بی پایان که نتیجه ای در بر ندارد. شکایت ما وارد شده و دادگاه صرفنظر از کیفیت رای مکلف به صدور و انشای رای است.
    در جلسه 20 خرداد، صحبت عجیبی از خانم نجفی در طرفداری از دزد دروغگویی مثل کریمی شاد شنیدم که نشان از تاثیر مکر عمروعاص در فریب ساده دلان می داد. او که مال ما را بالا کشیده، اعصابمان را خرد کرده، خیلی از آرزوها را لگدمال کرده و هزار مشکل ریز و درشت برای زندگیها درست کرده با یک دروغ در خصوص مساحت زمینها، افراد آگاهی همچون این خانم را در قضاوت دچار خطای اساسی کرده است!!! خانم محترم، بر بسیاری از کوتاهی های آقای سالاروند باید خرده گرفت، اما آقای سالاروند در ایجاد این مصیبت نقشی نداشت و دزدان قهار به سرکردگی گدایان آرزومندی همچون کریمی شاد ما را وارد این معرکه عجیب غریب کردند! یادمان باشد، تطهیر این تبهکار پررو زبان دراز، شروع پروژه تفرقه و بازی جدید با سناریوی تلف کردن عمر مالباختگان است. اجازه نداریم کسانی که بسیار اذیتمان کردند را بستائیم.

  • در ملاقات دیروز با قاضی، ایشان اعلام نمودند که رای پرونده را بزودی به دادگاه خارک و تا قبل از موعد مقرر میفرستند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 111
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 111
:: بازدید ماه : 307
:: بازدید سال : 1598
:: بازدید کلی : 64548
Code Center