چی گذشت امروز در تعاونی
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
چی گذشت امروز در تعاونی
15 شهريور 1394 ساعت 8:3 | بازدید : 74 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )


با سلام و با تشکر از دوست گرامی جناب " بهمن "


: بهمن

چی گذشت امروز در تعاونی...............اقایی به نام ضیغمی میگفت من زمین های 1447 ها رو شروع میکنم به تحویل تا هر جا رسید بقیه رو باید کریمشاد بده ایشون گفت امروز پلیس امنیت 2 ساعت بنده رو بازخواست کرد که اقای سالاروند ازشون خواسته بود بعد مردم شعار استعفای اقای سالاروند رو ددادند اقای ضیغمی گفت کریمشاد نیومده تا در گیری نشه چون نارحت از سیلی خوردن یک خانم بعد چند نفر تعیین شدن که برند دنبال کارها که اقای محمدی به اقای رضایی گفت حتما از 1447 ها باشند در ضمن تا یادم نرفته اقای حاج مهدی واقای محمدی در گوشی با هم صحبت میکردن اقای محمدی با تلفن شماره گرفت داد به حاج مهدی و بعد حاج مهدی اعلام کرد 3 تیر سر زمین ها در هشتگرد حاضر باشین ....اقایان ضیغمی نایبی رضایی خانم عرب ودیگران که نمیشناختم انتخاب شدن از1447 که چرا حاج مهدی ودکتر رامین واقای خدابخش عزیز که از 1447 هستند نبودن جای سوال داره واقعا افرین به اقای ضیغمی که مقتدر میگفت من این زمینها رو 220 متری تقسیم میکنم وحتما خوهد کرد این بود کل ماجرا تا تا انجاییکه که ذهنم یاری میکرد



***********************************

: حاجی مهدی
سلام: آقا بهمن گلم..آقای سالاروند از من خواست که یک روز اعضا بیا سر زمین هشتگرد. من از آقای محمدی سوال کردم چکار کنیم ایشان گفتن از دکتر سوال کن شماره ایشان را گرفت داد به من من از دکتر سوال کردم ایشان هم اوکی دادن بعد اعلام کردم.......بگوخب.
......
چرا اسم من نبود من در بندر عباس هستم و نمی توانم
کاری انجام دهم..اسم دکتر هست اقای محمدی هم گفت کمی گرفتار هست نمی شود.........بگوخب
........
جهت اطلاع شما غیراز دکتر آقای محمدی از هم آن افرادکه اسمشان هست بیشتر فعال می باشد ...........بگوخب
.......
انشاالله که بشو.انشاالله که بشو..صد بار انشاالله بشود
اما چند ماه دیگه خواهید دید که باید تعاونی کاری کنه من ودیگران هیج کاری نمی توانیم انجام دهیم تعاونی جلو من وشما در کنارشان باشم.........بگوخب

روز3تیر ماه ساعت10صبح هشتگرد سر زمین فاز5

به هر کسی می توانی اطلاع دهید..من 28خرداد به بندر می روم اما دوستان که هستن حاضر شود وزمین را تحویل بگیرد یک چیزی هم برای ما بگذارد..هرکسی به هر صورت برای این اعضا خدمت می کنه خدا خیرش دهد همان طوری که قبلا گفتم همیه ما می خواهیم به حق خود برسم فقط یادتان باش متراژی که در
برگ تحویل نوشته نه کم نه زیاد خدا به هم ما صبر دهد..برم بخوابم خیلی خسته هستم
هوای اینجا پیش هوای بندر این جا بهشت است..
ضمنن آقای خدابخش هر جا باشه کمک اعضا هست
کار خودش را انجام می دهد..............بگوخب


**********************************




: زری
سلام به اعضا گرامی
اسامی نمایندگان؟؟؟؟؟!!!!!!
آقایان : ضیغمی - ناصر رضائی - محمود نایبی - مجید اردلانی - داریوش حسینی - خلیل امیریان - رامین فیلی زاده - جواد رخشا - سیروس زاده - محمد خلیلی
 متن نامه :

صورتجلسه
 
پیرو مذاکرات صورت گرفته فی مابین تعدادی از اعضا مالک در سند 1447 فرعی از 316 اصلی و مدیران تعاونی از بابت پیگیری جهت تحویل قطعات حسب درخواست جناب آقای ضیغمی بپیوست نامه تقدیمی نامبرده به شماره
5/3/94 - 3818 به دبیرخانه فرمانداری مقرر گردید جهت هماهنگی و پیگیری امور کاری مربوطه به پلاک فوق تعداد 5 نفر اعضا انتخاب که با جلسات هماهنگی با هیئت مدیره و مسئولین ذیربط در جهت حل و فصل مشکل و تحویل زمین به اعضا

* * * * * * *

با سلام و تشکر از سرکار خانم " زری "



********************************




: بهمن

اقای ضیغمی به همراه ۴ نفر دیگه نایبی اردلانی حسینی رضایی خودشون رو نمایندگان رسمی معرفی کردن و پنج نفر دیگه رو گذاشتن کنار. تا یکشنبه جلسه بزارن با کریمشاد. گفتن شروع میکنیم به تقسیم زمین تا جاییکه که رسید بقیه رو هم کریمشاد میده




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 72
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 81
:: بازدید ماه : 267
:: بازدید سال : 1558
:: بازدید کلی : 64508
Code Center