آنچه در" آزادی " گذشت !
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
آنچه در" آزادی " گذشت !
15 شهريور 1394 ساعت 8:15 | بازدید : 69 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

هنوز خون گرم رزمندگان غواص از سواحل تبدار اروند پاک نشده و طنین صدایشان که با دست های بسته ننگ از بردگی و ذلت را در اسارت و در چنگال دژخیمان فریاد کشیدند از حنجره ی این مرز پرگهر به گوش می رسد و رد روشن گامهایشان در کوچه کوچه ی این دیار،  راه و رسم آزادگی را زنده نگه می دارد . آنها برادران من ، برادران تو و فرزندان این آب و خاکند .

تن به خفت ، حقارت و سستی دادن افسانه ای است که تکرارش تنها برای ناپاکان خوشایند است .

_ _ _ 

همه چیز طبق روال طبیعی داشت پیش می رفت.با مسجد قرارهای لازم گذاشته شد . وجه اجاره ی سالن ، زمان و . . . همه چیز معلوم شد .

کمی مانده به موعد ، امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) طی تماسی گفتند :

" نمی تونیم اجازه بدیم این جلسه رو برقرار کنین ! . . . هویت شما برای ما مشخص نیست ! . . .

روز بعد برای توضیح جهت رفع شبهات احتمالی خدمت حاج آقا رسیدیم اما به قول سعدی علیه الرحمه : " دم گرم من در آهن سرد او اثر نکرد".

اساسا حاج آقا گوشش بدهکار حرف های ما نبود ودر آخر برای قانع شدن ما و کندن قال قضیه به یک نامه استناد کرد که البته الان همه ی خوانندگان عزیز می توانند حدس بزنند که این نامه ، نامه ی هیچکس نبود جز" تعاونی کارکنان رفاه دادگستری" که البته امضای این نامه این بار پیشوند روابط عمومی را هم با خود یدک می کشید . متن آن را در پست بعدی خواهم آورد انشاءالله !

طی این نامه که با استناد به پست" اطلاعیه "ی وبلاگ تنظیم شده بود برگزار کنندکان و شرکت کنندگان این گردهمائی افرادی معرفی شده بودند که با هدف نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی واتهاماتی از این دست اقدام به برگزاری این نشست کرده اند . کلمه دادگستری هم که در عنوان و در امضا لحاظ شده بود حاج آقا را به اشتباه انداخته بود  و ابدا به توضیحات ما توجه نمی کرد که :

"تهیه کنندگان این نامه اعضای یک تعاونی هستند . تعاونی اصلا یک ارگان دولتی یا حکومتی نیست . این افراد پرونده ی قضایی دارند و با قرار وثیقه آزادند "و ...

ناگفته نماند که لحن این نامه محتوایی تهدید آمیز داشت علاوه برآن به شکل شفاهی هم ایشان تهدید شده بودند به این که اگر این جلسه برگزار شود ما حق اقدام قانونی را برای خود محفوظ می دانیم و البته از آبروی قضات محترم هم مایه گذاشته بودند و ادعا کرده بودند که اگراین جلسه برگزار شود همهء آنها علیه شما اقدام قانونی خواهند کرد . حاج آقا هم ترجیح داده بودعطای مارا به لقایمان ببخشد.

فرصت کوتاه بود تلاش ما برای ترتیب جلسه در مکانی دیگر بی نتیجه ماند . علی القاعده باید اطلاع رسانی می کردیم و لغو جلسه را به اطلاع دوستان می رساندیم لذا این کار به سرعت و در حجمی وسیع از پیام ها از طریق سرویس های اس ام اس ، گروههای تلگرام و وایبر و نیز از طریق وبلاگ انجام شد . با این همه جمعی حدودا سیصد نفره از دوستان در محل قرار حاضر شدند .

وکلا ونمایندگان نیز با احتمال حضور بعضی سهامداران در ساعت قرار آنجا بودند جمعیت حاضر که با دیدن اوضاع و شنیدن شرح ما وقع به شدت آزرده و خشمگین شده بودند خواهان برگزاری جلسه با حضور حداکثری سهامداران در هفته ی آینده شدند . حضور این عزیزان دوساعتی در محل به طول انجامید که در این مدت سه تن از نمایندگان و وکلا برای حاضرین توضیحاتی در مورد شرایط موجود دادند .

 مهمترین رئوس مطالب در این گفت و شنود به شرح زیر است :

-  تعاونی با این اقدام نشان داد از حضور اعضا و سهامداران و آگاهی آنان به شدت هراس دارد.

-  خواسته ی اصلی سهامداران شاکی توزیع اراضی اوین درکه ، شهران ، سعیدآباد و ده مویز زیر نظر دادگاه است .

- همه خواستار حسابرسی و کارشناسی مالی تعاونی بودند .

-  افراد خواهان رسیدگی قاطع به اتهامات مسئولین تعاونی بودند از جمله تشکیل تعاونی مسکن عدالت با 22 نفر از 62 نفر عضو مجمع تعاونی شهریار و تملک 40 هکتار از اراضی اوین درکه و شهران و تنظیم سند آن به نام خود.

-  لزوم پاسخگویی تعاونی در مورد فروش حدود 100 هکتار از اراضی ده مویز به غیر و حیف و میل داراییهای تعاونی در طی بیست سال گذشته .

در پایان صورتجلسه ای به امضای بیش از 260 نفراز حاضرین رسید و  افراد با آرامش محل را ترک کردند .

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 136
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 136
:: بازدید ماه : 332
:: بازدید سال : 1623
:: بازدید کلی : 64573
Code Center