در باره قبرس
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
در باره قبرس
21 شهريور 1394 ساعت 13:3 | بازدید : 125 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

 قبرس جزیره‏ ای زیبا و منحصر به فرد با سواحل شنی، صخره‏ها و جنگلهای سدر که در غرب دریای مدیترانه قرار گرفته است.

قبرس سومین جزیرۀ بزرگ مدیترانه است و نزدیک به آسیا و آفریقاست.

مساحت قبرس ۹۲۵۰ کیلومتر مربع است که ۴۳۰ کیلومتر آن خط ساحلی است، و این جزیره به شش منطقه تقسیم می‏شود:
لارناکا، نیکوزیا (پایتخت)، لیماسول، فاماگوستا، پافوس و کایرینا.

آب و هوای قبرس یکی از سالمترین و آفتابیترین مناطق در مدیترانه با میانگین دمای ۲۵ الی ۳۰ درجۀ سانتیگراد در بهار و پاییز، ۱۲ الی ۱۷ درجه در زمستان و ۲۸ الی ۳۸ درجه در تابستان است. آفتاب بطور متوسط بین ۳۴۰ روز در سال می‏درخشد و هوای ملایم با دمای مناسب دریای قبرس را بطور خاصی مساعد برای شنا و آب تنی از ماه آوریل تا ماه نوامبر کرده است و یکی از ایده‏آل ترین مناطق مدیترانه برای تعطیلات و توریستها در اروپا شده است.

حقیقتا قبرس وقت خوب و لذت بخشی را برای استراحت در این جزیره زیبا به مسافرین خود ارضه می‏دهد و تضمین می‏دارد.

برای کسانی که دوستدار تاریخ و باستان‏شناسی هستند حتما جذب سابقه و گذشتۀ قبرس خواهند شد، مناطق متنوع بسیار و قابل توجه‏ بسیاری برای علاقه‏مندان وجود دارد.

و همچنین برای آن دسته از علاقه‏مندان دریا و غواصی و زیست شناسان، موجودات دریایی ، چه کسانی که با تجربه و چه مبتدی هستند، قبرس بطور استثنائ با آب ذلال و شفافش مناطق و بندر های طبیعی بسیار متعدی با صخره های زیر آبی، برای علاقهمندان غواص در روز و در شب در اعماق۳۰ الی ۴۰ متری دریا ارائه میدارد.

قبرس در این ۲۰ سال گذشته یکی از پیشروترین مناطق مدیترانه برای توریست های اروپائ که برای تعطیلات و استراحت به این جزیره زیبا می آیند بوده است.

قبرس یکی از اعضای کامل اتحادیه اروپا میباشد، و این فرصت بسیار ویژه ای برای کسانی که مایل به کسب مالکیت در قبرس بصورت سرمایه گزاری هستند می‏باشد.

                                                                        برگرفته از سایت مشاوره املاک قبرس

اطلاعات در باره شهر لارناکای قبرس

لارناکا سومین شهر بزرگ قبرس است، که در جنوب شرقی قبرس واقع شده است، و فقط ۲۰ الی ۳۰ دقیقه از نیکوزیا(پایتخت)، و لیماسول، و فقط ۱۵ الی ۲۰ دقیقه از آیاناپا فاصله دارد.

سواحل شنی لارناکا و آب زلال دریای این شهر زیبا، آنرا یکی از بالاترین کیفیت های شهر ساحلی اروپا از دیدگاه اتحادیه اروپا بر حسب تمیزی تحت پرچم سبز معرفی و انتخاب کرده است.

فردگاه بین المللی و همچنین بندر تجاری در لارناکا واقع شده است.

لارناکا هم محل برگزاری فستیوال سالیانه آب، گل و کارناوال سالیانه می باشد

مساحت: 1,126 کیلومتر مربع

جمعیت: 73,000 نفر
آب و هوا: تابستان گرم و خشک. زمستان معتدل مدیترانه‌ای.
ترودوس:
این منطقه کوهستانی در تابستان با هوای لطیف و در زمستان با پیست اسکی پذیرای توریست های فراوانی است . قله این کوهستان به نام مانت اولمپوس با ارتفاع 1952 متر بلندترین نقطه قبرس می باشد.تعداد 9 کلیسای این منطقه در لیست مناطق تاریخی یونسکو قرار دارد.
آکاماس:
آکاماس یا حمام آفرودایت با استخر مملو ار آب تازه در تاریخ یونان به محل خدای عشق معروف است.تفریحگاه های پلیس و لاتی بهترین محل برای غذاهاي دريايي و ماهی تازه محسوب مي شود
 
 

کلیسای لارازوس در نزدیکی لارانکا

مسجد ها سلطان در نزدیکی لارانکا

 اقتصاد لارناکا

اقتصاد لارناکا از سال 1975 در حال رشد است بطوريكه فرودگاه لارناكا و بندرهاي آن محل ورود 80 درصد از كالاهاي جزيره قبرس را تشكيل مي دهند از اينرو اين شهر براي كشور قبرس از اهميت اقتصادي بالايي برخوردار است.صنعت رو به رشد ديگر در اين شهر ساخت و ساز آپارتمانها و ويلاهايي است كه توسط شركتهاي سرمايه گذاري ساخته مي شوند وبا شريط ويژه به خريداران عرضه مي شوند.صنعت توريسم در اين شهر از جايگاه ويژه اي برخوردار است بطوريكه سه چهارم نيروي انساني در بخش خدمات در اين صنعت مشغول به فعاليت هستند.

برگرفته از سایت چه هتلی

 

کلیسا

موزه قبرس در لارانکا
 
 
دلایل و علت محبوبیت خرید ملک در قبرس به قرار زیر :

۱- حدود ۳۴۰ روز هوای آفتابی در طی سال.

۲- قبرس عضو کامل اتحادیه اروپا از ماه می ۲۰۰۴ شده است.

۳- جرم و جنایت و یا خراب کاری در قبرس بسیار پائین است، و اصلا از روابط اجتماعی بهتری در مقایسه با دیگر کشورهای اروپا برخوردار است.

۴- هزینه زندگی در قبرس کم خرج و خورد و خوراک یکی از ارزانترین نرخها در اروپا است.

۵- قبرس هیچ مالیات بر ارث ندارد.

۶- قبرس دارای سیستم های پیشرفته در مراقبت های پزشکی است.

۷- نرخ حمل و نقل عمومی در قبرس بسیار ارزان میباشد.

۸- زبان انگلیسی بطور گسترده ای صحبت میشود، و ۹۰% از مردم به آن آشنائی دارند.

۹- مدارس متعدد بین‏ المللی در قبرس با کیفیت عالی موجود است.

۱۰- مردم قبرس بسیار خونگرم و مهمان نواز و دوست پذیر هستند، و از هر نوع کمکی دریغ ندارند.

۱۱ – مقرری و حقوق بازنشتگی شهروندان اتحادیه اروپا را میتوان به قبرس انتقال داد.

۱۲ – اکثر شهرستانهای قبرس از دو منظره دریا و کوهستان برخوردارند.

                                                                          به نقل از مشاوره املاک قبرس

هتلهای شهر لارناکا

هتل گلدن بی

فاصله از مرکز شهر: ‎7 km
فاصله از فرودگاه: ‎10 km
امکانات رایگان: سالن بدنسازی - استخر سرپوشیده و روباز - والیبال - پارکینگ - مینی بار - تلفن مستقیم - زمین تنیس - تلویزیون - ماهواره - بخاری - تهویه مطبوع - بیلیارد - اینترنت - موسیقی زنده
امکانات شارژی: سونا - جکوزی - ماساژ - سولاریم - غواصی - قایق‌سواری - مهد کودک - سالن زیبایی - بوتیک - سالن کنفرانس - سالن ژیمناستیک - رستوران سرپوشیده و روباز - سرویس لباسشویی - کرایه اتومبیل با راننده و بدون راننده - پزشک - صندوق امانات
تلفن: 0035724645444
سایت: Golden Bay Hotel


هتل فرانجورجیو

فاصله از مرکز شهر: ‎واقع در مرکز شهر فاصله از فرودگاه: ‎10 min
امکانات رایگان: تهویه مطبوع - تلویزیون - رادیو - ماهواره - بالکن - تلفن مستقیم - سرویس 24 ساعته برای اتاق - سشوار - مینی بار - تهویه مطبوع
امکانات شارژی: فکس - بار - اینترنت - کرایه اتومبیل و موتور - سفر دریایی - غواصی - سرویس لباسشویی - صندوق امانات
تلفن: 0035724627444
سایت: Frangiorgio Hotel

هتل سان هال

امکانات شارژی: سونا - جکوزی - ماساژ - جکوزی - ورزش‌های آبی - کافی‌شاپ - بار - سالن کنفرانس - مرکز طبی - سرویس لباسشویی - فکس - فتوکپی - پزشک - اینترنت - صندوق امانات
تلفن: 0035724653341
سایت: Sun Hall Hotel

هتل پالم بیچ

فاصله از مرکز شهر: ‎6 km
فاصله از فرودگاه: ‎12 km
امکانات رایگان: سالن بدنسازی - استخر سرپوشیده و روباز - زمین تنیس - والیبال - اسکواش - تهویه مطبوع - رادیو - تلویزیون - سرویس بیداری در زمان مورد نظر - مینی بار - تلفن مستقیم - موسیقی زنده
امکانات شارژی: سونا - جکوزی - ماساژ - سولاریم - قایق‌سواری - غواصی - جت‌اسکی - ورزش‌های آبی - رستوران - سالن کنفرانس - امکانات برای معلولین - پزشک
تلفن: 0035724846600
سایت: Palm Beach Hotel

هتل هنیپا

فاصله از مرکز شهر: ‎5 km
فاصله از فرودگاه: ‎8 km
امکانات رایگان: سالن بدنسازی - زمین تنیس - استخر سرپوشیده و روباز - تلویزیون - سشوار - سرویس بیداری در زمان مورد نظر - تلفن مستقیم - مینی بار - سرویس 24 ساعته برای اتاق - پارکینگ - سشوار
امکانات شارژی: بیلیارد - سونا - جکوزی - مرکز تجاری - مهد کودک - سرویس لباسشویی - سالن زیبایی - بوتیک - سالن کنفرانس - پزشک - کافی‌شاپ - بار - فکس - اینترنت - صندوق امانات
تلفن: 0035724646022
سایت:
Henipa Hotel


مراکز خرید لارناکا:

• Chris Cash & Carry
• City Plaza
• Debenham Store
• Mango
• Metro Super Store
• Orphanidies
• Dorothy Perkins
• Sirocco Fashion
• Yiannakis Ioannoy Shoes
• Zara

رستورانهای لارناکا:
• Aztecas Mexican
• Black Turtle Tavern
• Cambanella Steak House
• French Rendez Vous
• K.F.C
• Krateon
• McDonalds
• Militzis Restaurant
• Monte Carlo
• Taipei Town  

برگرفته شده از شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی پوپک

فرصتهای تحصیلی به زبان انگلیسی در شهر لارناکا

آکادمی آمریکایی لارناکا

مدرسه زبان بین المللی خصوصی انگلیسی در خیابان جیورجیو آفکسِنتیو در لارناکا. مدارس ابتدایی و متوسطه. مدرسه ساخته شده غیر انتفاعی جایی که دانش آموزان امتحانات به رسمیت شناخته شده بین المللی را می گذرانند.

لارناکا مِدهایت

مدرسه خصوصی زبان انگلیسی ، شامل: مهد کودک ، پیش دبستان ، راهنمایی و دبیرستان ، مرکز آموزش برای یادگیری و مشکلات برای کودکان با استعداد ، برنامه ایسول، آموزش ، مشاوره ، مدرسه تابستانی. امتحانات : سطوح اِی، آی جی سی اس ای.

برگرفته از سایت مدرسه و تحصیل

 
دانشگاه اینترکالج لارناکا

اینتر کالج دانشگاه مستقل خصوصی در قبرس یونانی نشین میباشد که دارای 3 مرکز تحصیلی در شهرهای قبرس از جمله لارناکا است. این دانشگاه بعنوان یکی از معتبرترین مراکز تحصیلی قبرس شناخته شده که کلیه مقاطع و رشته های تحصیلی خود را در بالاترین سطح استاندارد به مناسبترین شکل ممکن ارائه مینماید. اینتر کالج به واسطه سطح فرهنگی بالا و برخورداری از تجربه بسیار موفق طی سالهای گذشته ، اکنون با تعدادی از دانشگاههای اروپائی و امریکائی همکاری نزدیک دارد به نحوی که دانشجویان میتوانند ضمن تحصیل در قبرس موفق به اخذ مدرک از این دانشگاهها نیز شده و یا در صورت تمایل اقدام به انتقال واحدهای خود به دانشگاههای دیگر نمایند.

اینترکالج بسیاری از رشته ها را درمقاطع گوناگون ارائه مینماید و زبان تدریس انگلیسی میباشد . متقاضیان در صورت عدم ارائه مدرک زبان میباید ابتدا در دوره زبان انگلیسی دانشگاه ثبت نام نموده و سپس قادر خواهند بود در مقطع اصلی خود ادامه تحصیل دهند.

لارناکا دومین شهر قبرس بوده که قرارگیری آن در کنار دریای زیبا و دیدنی موجب جذابیت بسیار زیاد شهر گردیده است. دانشجویان این مرکز به دلیل حضور در کلاسهای کم جمعیت تر هر یک به نوبه خود از توجه مدرسین برخوردار بوده و این امکان وجود دارد که سرویس دهی به دانشجویان در حد بسیار عالی ارائه گردد. علاوه بر آن هزینه زندگی در این شهر در مقایسه با نیکوزیا پایتخت قبرس به مراتب مناسبتر است.

جهت پذیرش در مقطع کارشناسی متقاضی میباید دارای دیپلم دبیرستان بوده و علاوه بر مدرک دیپلم ریز نمرات سالهای دبیرستان نیز کلا" ترجمه رسمی شوند . متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد میباید دارای مدرک کارشناسی بوده و ریز واحدهای گذرانده شده به همراه مدرک کارشناسی میباید ترجمه رسمی و به دانشگاه ارائه گردد.

زمان ثبت نام دانشگاه سپتامبر ، ژانویه و ژوئن میباشد . در ماه جولای صرفا" دانشجویان میتوانند دوره زبان را بگذرانند. جهت ثبت نام در هر یک از زمانهای فوق مدارک میباید 3 ماه قبل به دانشگاه ارائه شوند.

کلیه متقاضیان ایرانی شامل 30% تخفیف ویژه در خصوص شهریه خواهند شد.

اینتر کالج با دانشگاه GreenWich انگلستان همکاری داشته و دانشجویان امکان اخذ مدرک این دانشگاه یا انتقال به انگلستان را نیز دارند.

برگرفته از سایت ارتباطات ایرانیان

خدمات پس از فروش

از آغاز تا پایان با خرید ملک و تجهیز کردن آن فقط شروع و آغاز رابطه با ماست.

هدف ما این است که خرید خانۀ و تجهیز کردن آن؛ ساکن شدن در آن؛ یک تجربه لذت بخش و بدون زحمتی برای شما باشد، بخصوص برای کسانی که آشنائ به زبان یونانی و اطلاعی از آداب و رسوم قبرس ندارند.

خرید و تجهیز کردن خانه میتواند پیچیده و حتی پر هزینه باشد، به همین دلیل برای ما فوق العاده مهم است که در تمام مراحل خرید از آغاز تا پایان شما را حمایت و راهنمائ کرده تا رضایت و راحتی شما برآورده شود.

نمایندگان خدمات مشتری ما میتوانند به شما در طول مراحل خرید کمک کرده، و هدف ما این است که نیاز های شما را بر آورده کنیم.

علاوه بر کمک های خدمات مشتری، ”کارت های مخصوص” که بعنوان معرفی بطور منحصر به فرد برای شماست تهیه میکنیم، تا شما بتوانید برای فراهم کردن لوازم مورد احتیاجاتان از فروشگاه ها انتخاب شده با تخفیف ویژه خریداری کنید.

خدمات مشتری ما میتوانند اطلاعات لازمه را جهت کمک برای خرید لوازم مورد احتیاجات شما را برآوره کنند.

- لوازم برقی

- مبلمان  مدرن یا کلاسیک، ویا مبلمان برای باغ

- پرده – ملافه – لوازم داخلی ازهمه نوع و سبک

- ظروف آشپزخانه

- طراحی داخلی و دکور

- حصار کشی باغ، طراحی باغ و گل کاری

- کرایه اتومبیل

- کمک در خرید اتومبیل، و کامپیوتر و غیره

 

                                               مشاوره املاک قبرس (لارناکا)



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 78
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 87
:: بازدید ماه : 273
:: بازدید سال : 1564
:: بازدید کلی : 64514
Code Center