كاربرد دو گانه «خانه‌هاي‌نقلي» در تهران
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
كاربرد دو گانه «خانه‌هاي‌نقلي» در تهران
21 شهريور 1394 ساعت 13:14 | بازدید : 72 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )
با‌25‌ميليون‌تومان خانه‌دار مي‌شويم؟

بازار داغ واحدهاي مسكوني 30 تا 40 متري
گروه مسكن- مهديس فرقاني: بازار واحدهاي مسكوني با متراژ 28 تا حداكثر 48 مترمربع در تهران داغ شده است. در اين بازار دو گروه، بسيار فعال هستند، گروه اول متقاضيان خريد مسكن هستند كه بخاطر توانايي كم مالي، به ناچار به سمت خانه‌هاي نقلي مي‌روند، اما گروه دوم جوانان پايتخت هستند كه به اين خانه‌ها به چشم شغل و محل كسب درآمد نگاه مي‌كنند!

تعدادي از مشاوران املاك در مناطق مركزي و جنوب تهران در اين باره به دنياي‌اقتصاد اعلام كردند: به تازگي جوانان مجرد با خريد واحدهاي مسكوني متراژ كوچك، اين خانه‌ها را اجاره مي‌دهند تا از محل اجاره، درآمد ماهيانه كسب كنند.
طبق آنچه مشاوران املاك از بازار خانه‌هاي نقلي مطرح مي‌كنند، در حال حاضر در شهر تهران مي‌توان با حداقل 25 ميليون تومان صاحب يك واحد حدود 30 مترمربعي شد.
یکی از مشاوران املاک فعال در محدوده خیابان جمهوری در این باره به دنیای‌اقتصاد اظهار کرد: معمولا در بازار مسکن خرید و فروش واحدهایی که از کمک‌هاي جانبی بهره‌مند است، مورد استقبال افرادی واقع مي‌شود که حاضرند چنین واحدی با همچین متراژِ را خریداری کنند تا از یک سرپناه همیشگی که جزو دارایی خودشان است استفاده کنند، اما مدتی است که افرادی به خرید واحدهای کمتر از 40 متر روی آورده‌اند اما نه برای مصرف، بلکه برای ایجاد منبع درآمد و نوعی سرمایه‌گذاری چراکه این دسته از افراد بعد از خرید، ملک را به دست مستاجر با شرایط رهن کامل یا به همراه اجاره ماهیانه مي‌سپارند.
جواد اکبری در ادامه گفت: در حال حاضر در محدوده خیابان جمهوری قیمت پیشنهادی هر مترمربع آپارتمان نوساز کمتر از 40 مترمربع، بین یک میلیون و 500 هزار تا یک میلیون و 700 هزار تومان برآورد شده و همچنین رهن یک واحد 30 متری در همین محدوده، حدود 13 میلیون تومان است.
از سوی دیگر، در خیابان اسکندری طبق گفته علی کیان یکی از فعالان بازار مسکن این منطقه، نرخ پیشنهادی فروش هر مترمربع آپارتمان نوساز تا 40 مترمربع بین یک میلیون و 200 هزار تا یک میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده است که در همین حال رهن یک واحد 30 متری در خیابان اسکندری نزدیک به 11 میلیون تومان است.
همچنین محسن دودانگه از بنگاه‌داران مسکن در خیابان مختاری در این رابطه گفت: این روزها قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز کمتر از 40 مترمربع یک میلیون تومان و همچنین رهن یک واحد مسکونی 30 متری 10 میلیون تومان از سوی مالکان پیشنهاد مي‌شود.
از طرف دیگر، مشاور املاک دیگری که در منطقه خزانه فعالیت مي‌کند، قیمت هر مترمربع آپارتمان نوساز 40 متری را بین یک میلیون تا یک میلیون و 50 هزار تومان اعلام کرده است.
حسن حقیقت در ادامه افزود: رهن کامل یک واحد 30 متری در خزانه حدوده 10 میلیون تومان از سوی مالکان تعیین مي‌شود.
در همین حال،طبق گفته مالکان منطقه نازی‌آباد رهن یک واحد مسکونی با متراژ 30 متر 9 میلیون تومان است.
وی اظهار کرد: مدتی است که شهرداری جواز ساخت واحدهای متراژ کوچک را به سازنده‌ها نمی‌دهد و اکثر واحدهای کمتر از 40 متر در بازار چند سال ساخت است که قیمت هر مترمربع آنها بین یک میلیون و 100 تا یک میلیون و 300 هزار تومان پیشنهاد شده است.
در خیابان وحدت اسلامی ابتدای چهارراه ابوسعید رهن یک واحد 30 متری بین 10 میلیون تا 11 میلیون تومان از سوی مالکان پیشنهاد شده است و همچنین قیمت هر مترمربع واحدهای 40 متری نوساز در همین محدوده بین یک میلیون و 100 تا یک میلیون و 200 هزار تومان از سوی مالکان تعیین شده است.از این سو، ستون امروز نبض بازار به معرفی فروش برخی از واحدهای مسکونی 40 مترمربع پرداخته که بدین شرح است: یک واحد مسکونی 40 مترمربعی در حوالی میدان امام حسین واقع در طبقه سوم با 31 میلیون تومان نقد و 18 میلیون تومان وام برای فروش به بازار عرضه شده است.
در عین حال در منطقه بلوار فردوس، خیابان شاهین شمالی یک واحد 40 متری، یک خوابه و 6 سال ساخت با 17 میلیون تومان در رهن و 50 میلیون تومان نقد برای فروش اعلام شده است.
از سوی دیگر 37 میلیون تومان برای فروش یک واحد 45 مترمربعی با 7 سال عمر بنا در خیابان گرگان پیشنهاد شده است که البته خریدار باید یک وام 18 میلیون تومانی را هم خریداری کند



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 43
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 52
:: بازدید ماه : 238
:: بازدید سال : 1529
:: بازدید کلی : 64479
Code Center