شرایط اجاره ویلا
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
شرایط اجاره ویلا
11 شهريور 1394 ساعت 9:8 | بازدید : 118 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

 

با آسودگی خاطر همراه خانواده محترم می توانید مقدمات یک سفر بی نظیر را فراهم کنید.

  شما مسافرین محترم در صورت ايجاد كوچكترين شك و ترديد در خصوص اطلاعات ذكر شده، بر روي وبلاگ مي توانيد، قبل از اقدام به رزرو ویلا ، اقدام به بررسي صحت و سقم اطلاعات مربوطه نماييد.و یا بصورت حضوری ویلا را اجاره نمایید.

 توجه: با توجه به قرار دادن مشخصات و  تصاویر از ویلای دو درخت ، رزرو ویلای دو درخت به منزله پذیرش و تایید کل موارد مطرح شده در این صفحه با عنوان “شرایط رزرو” از جانب شما مسافر محترم می باشد.می توانید از این صفحه پرینت تهیه کرده و یک نسخه از آن را داشته باشید.

  در صورت رضایتتان از ما ، ویلای دو درخت را به دوستانتان پیشنهاد کنید.

 

 تعهدات مسافرین محترم :

 1ـ ارایه و تحویل مدارک شناسایی زوجین محترم در مدت اقامت به مدیر ویلا الزامی است. (اصل شناسنامه یا  کارت شناسایی ملی)

 

2- شرط استفاده ویلا برای خانم و آقا بصورت مشترک محرمیت مطابق با شرع مقدس اسلام می باشد و ارایه مدارک لازم جهت اثبات محرمیت در زمان مراجعه به ویلا الزامی است.

 

3- ساعت تحویل واحد 5 بعد از ظهر و ساعت تخلیه واحد با در نظر گرفتن زمان دو ساعته نظافت ، ساعت  3 بعد از ظهر  می باشد.(ساعات با توجه به شرایط قابل تغییر است)

 زمان تحویل و یا تخلیه ویلا مطابق با قانون ویلای دو درخت می باشد در صورت نیاز به تحویل ویلا زودتر از زمان مورد نظر و یا تخلیه دیرتر از زمان اعلام شده حتما هماهنگی قبلی انجام پذیرد.

 

  4- مبلغ اجاره فقط قبل از سفر تعیین می شود و شما می توانید بر اساس میزان بودجه خود ویلای دو درخت را انتخاب کنید.هنگام تحویل ویلا امکان تخفیف وجود ندارد.

 

 5- تا زمانی که رزرو شما آماده پرداخت نشده باشد احتمال تغییر قیمت اعلام شده  وجود دارد در حقیقت قیمت اعلام شده در تاییدیه رزرو شما تازمانی اعتبار دارد که رزرو خود را قطعی نمایید در صورتی که رزرو شما منقضی گردد احتمال تغییر قیمت می باشد.و ممکن است در صورت پیگیری مجدد قیمت تغییر نماید.

 

 6- مسافر عزیز با توجه به رزرو ویلا در مدت مشخص از طرف شما ، چنانچه به هر نحو منصرف شدید ، هیچگونه مبلغی از وجه مسترد نمی گردد . در صورت عدم مراجعه مسافر در زمان رزرو، ویلا براي مسافر خالي نگاه داشته می شود . و نیز در صورت اقامت یک یا چند شب در واحد و انصراف از ادامه اقامت در روزهای آتی ، کل مبلغ اجاره ی روزهای آتی از شما مسافر عزیز دریافت ومبلغی به شما عودت داده نمی شود.

 

 7- ویلا دارای یک اتاق خواب و یک اتاق پذیرایی بوده و دارای یک تخت خواب دو نفره می باشد  حد اکثر ظرفیت ویلا 6نفر برآورد می گردد برابر بودن تعداد مسافرین با تعداد اعلام شده الزامی است .با افزایش تعداد مسافرین صاحب ویلا مسوولیتی در قبال تامین جا و خواب برای مسافرین ندارد.

 

 8- ایجاد آلودگی صوتی در ویلا ممنوع و رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی الزامی است و هرگونه مشکل قانونی اخلاقی و انتظامی پیش آمده بر عهده مسافرین می باشد. در صورت مشاهده هرگونه مساله مشکوک و یا مصرف مواد مخدر و الکل در ویلا  با فرد یا افراد خاطی برخورد جدي صورت گرفته و مراتب جهت پيگيري به مراجع قضايي ارجاع  داده خواهد شد.

 

 9- پس از دریافت کلید ویلا ، کلیه مسافرین ملزم به رعایت قوانین و مقررات  وضع شده در قرارداد ویلا هستند.

 

 10- ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات قانونی ، اخلاقی ، و انتظامی پیش آمده  توسط مسافرین را نداشته  و کلیه مسئولیت های ذکر شده  پس از تحویل کلید ویلا برعهده مسافرین می باشد.

 

 11 - این ویلا فاقد نجات غریق می باشد ، هرگونه حادثه مربوط به رودخانه  یا استخر و حوادث مترقبه دیگر متوجه  خود مسافرین  است.

 

 12 - وسایل ویلا را صحیح و سالم تحویل گرفته و در پایان اقامت با حفظ و رعایت نظافت صحیح و سالم تحویل دهید .هزینه هرگونه خسارت به اموال داخل ویلا از شما دریافت خواهد شد. در صورت ایجاد هر گونه خسارت به ویلا و یا وسائل و امکانات آن، کلیه مسافرین حاضر، مجتمعاً ملزم به پرداخت غرامت آن می باشد.

 

 13 - مواظب وسایل شخصی خود باشید ، مالک ویلا هیچگونه مسئولیتی در قبال اشیاء شما نخواهد داشت .

 

 14- در طول مدت اقامت احترام به عقاید و تفکرات مردم محلی از وظایف مسافران می باشد.

 

 15- پذیرش خانم مجرد بدون همراهی مرد محرم در ویلا امکان پذیر نمی باشد مگر اینکه سفر جهت شرکت در امتحان , کنکور , مسابقه وتور دسته جمعی خانوم ها و.... ویا ماموریت اداری به استناد گواهی لازم امکانپذیر است .

 

 16- استفاده ویلا برای  کودکان تحت حمایت ارگانهای خیریه  بصورت تور جمعی رایگان می باشد.

 

 17- ارگانهایی که بطور رسمی اقدام به برگزاری تور می نمایند حتما باید مجوز و همچنین بیمه نامه به همراه داشته باشند.

 

 18- تمامی هماهنگی های قبلی جهت شرایط خاص باید در هنگام رزرو اعلام و ثبت گردیده باشد در غیراینصورت قابل قبول نخواهد بود.

 

 19- سایر قوانین مطابق با قانون رزرو ویلا در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مراجع مرتبط می باشد.

 

 20- سایر قوانین پرداخت  بصورت کارت به کارت  مطابق با قانون بانک های جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

 21- افرادی که برای بار دوم یا بیشتر اقدام به رزرو ویلا  می نمایند از تخفیف مناسبی برخوردار می گردند.

 

 22- اولویت رزرو با افرادی است که زود تر از دیگران هزینه اقامت را واریز نمایند.

 

 23- اجاره ویلا بدلیل دو منظوره بودن ویلا(ویلابه همراه استخر پرورش ماهی)در مواردی که نیاز ضروری به رسیدگی به استخر ها باشد نیمه در بستی بوده و کارگر مربوطه، موظف به رسیدگی به امورات استخر همجوار ویلا می باشد مالک ویلا به همراه کار گر مربوطه با هماهنگی قبلی حق ورود به محل استخر همجوار اسکان مسافر را داشته و مسافرین محترم طی این آگاهی حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایند.

 

24- مالک ویلا در مقابل حوادث غیر مترقبه مثل قطع شدن آب یا برق روستا، وضع آب و هوا و حوادثی از این دست که به طور مشخص به ویلا مربوط نمی باشد، مسئولیتی ندارند.

 

مبلغ اجاره :

 

 

(برای روزهای خاص)  روزانه : 150 هزار تومان

(برای روزهای عادی)   روزانه  : 100هزارتومان

 

تاکید می گردد که قيمت ويلا بدليل داشتن شرايط متغير ( مدت اقامت ، تعطيلات خاص) داراي قيمت ثابتي نمي باشند و متغير مي باشد.

 

  اجاره حضوری:

پس از تحویل مدارک شناسایی(شناسنامه و کارت ملی) و پرداخت کل مبلغ اجاره کلید تحویل مسافرین محترم می گردد.

یاد آوری: بهمراه داشتن شناسنامه و کارت ملی زوجین محترم الزامی می باشد.

 

اجاره به صورت  رزرو :

 با پرداخت  نصف مبلغ ، رزرو قطعی می گردد. هرگونه رزرو و پرداخت وجه به حساب ، به منزله مطالعه و پذیرش و تایید شرایط رزرو از جانب شما مسافر عزیز می باشد. در صورت عدم مراجعه مسافر در زمان رزرو، ویلا براي مسافر خالي نگاه داشته می شود و هيچگونه وجهي مسترد نخواهد شد.

  پرداخت وجه :

پرداخت وجه  هم بصورت واریزبه حساب و  هم  بصورت کارت به کارت امکان پذیر است.

پس از واريز نصف  اجاره بها به حساب  بانکي معرفي شده بهتر است اطلاع رساني درخصوص واريز وجه از طريق تماس تلفني  انجام گیرد.ورسید مربوطه را تا زمان تحویل کلید به همراه داشته باشید.

رزرو پس از پرداخت قطعی خواهد بود , واریزی علی الحساب و یا عدم اعلام به ما پس از واریزی و یا مشکلات سیستم بانکی در پرداخت بطوریکه وجه آن به حساب صاحب ویلا واریز نگردیده باشد بعنوان رزرو قطعی منظور نخواهد شد.

در صورت پرداخت به روش کارت به کارت  بدلیل نامشخص بودن واریز کننده فورا باید پس از واریزی اعلام گردد و تاییدیه رزرو دریافت گردد در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.

 در صورت انصراف بمحض واریز وجه(حداکثر تا پایان وقت اداری همان روز)، مبلغی معادل هزینه کارمزد کارت به کارت کسر و مابقی مسترد خواهد شد.

 

حساب بانکی و شماره کارت ویلای دو درخت

 

لطفاً قبل و بعد از واریز وجه با ما تماس بگیرید :

تلفن : 09112483140

 

شماره کارت : 5894631897819330  بانک رفاه  مهدی رجبی دافساری

شماره حساب: 33033031   بانک رفاه   به نام ویلای دو درخت  (مهدی رجبی دافساری)


تعهدات  مدیریت ویلا ی دو درخت :

 

1- تا حد امکان ، رزرو آسان و بدون دغدغه را با قیمت مناسب برای شما مسافرین عزیز فراهم آورد. و در متعادل سازی قیمت کوشا باشد.

 

2- ویلای مورد نظر با تصاویر  و مشخصات خود در وبلاگ تطابق داشته باشد .

 

3- وسایل و امکانات واحد از نظافت مناسبی برخوردار باشند .

 

4- در صورتی که بعد از رزرو ویلا، هرگونه مشکل پیش بینی نشده ای از جانب صاحب ویلا  پیش آمد، ما تمام سعی خود را برای رفع مشکل انجام می دهیم.

 
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 259
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 259
:: بازدید ماه : 455
:: بازدید سال : 1746
:: بازدید کلی : 64696
Code Center