پاسخ چند نظر
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
پاسخ چند نظر
9 شهريور 1394 ساعت 8:30 | بازدید : 138 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

سلام.من همیشه رویاهای بزرگی تو ذهنم داشتم.با اینکه بچه ی درسخونی بودم و معدل دبیرستانم 19 شده بود.پیام نور درس خوندم.نمیدونم چیکار کنم.دیگران با یه دید دیگه به من نگاه میکنن.مثل یه دیوونه.من عاشق اینم تو خونه ها قدم بزنم و به در و دیوار خونه نگاه کنم و از اون خونه یه طراحی داخلی لوکس تو ذهنم بسازم.میخوام بزنم تو کار ساخت و ساز.خونه بسازم و خودم طراحیش کنم.من ارشد مدیریتمو تو 24 سالگی تموم کردمالان دو ماهه درسم تموم شده.لیسانسم هم نرم افزار بوده.با اینکه دوست داشتم جامعه شناسی بخونم.باید خانوادمو قانع کنم که در اختیار من پول بزارن.نمیدونم چرا اینجا نوشتم.شاید چون این پست تو مربوط به تفکرات مدیریتی بود.امیدوارم یه روز یه میلیاردر بشم.حاما اونموقع به وبلاگت سر میزنم. ........................................................................................

دوست عزیزم به نظرم تمرکز بهترین راه حل هست...شما نرم افزار خوندی؟مدیریت خوندی؟جامعه شناسی علاقه داری؟دکوراسیون داخلی؟اولین گام این هست که یکی را انتخاب کنی بعد بری توی این یکی یک مقدار شاگردی کنی..فعلا جان هر کی دوست داری سرمایه گزاری نکن///////////////////////////////////////////

 
masoud ۱٢:٠٠ ‎ب.ظ - پنجشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳٩٢
سلام
از اینکه با یه میلیارد دیگه مثل خودم اشنا شدم خیلی خوشحالم
من پروفایلتون را بررسی کردم ولی مطلبی در مورد کارتون، شرکتتون میزان در امد سالیانه شرکت و... پیدا نکردم، وقتی که بدونم الان با رئیس شرکت فلان در ارتباطم انگیزه من را برای پیشرفت صد برابر میکنه.من لیست سایت های تمام مدیران سایت های معروف را که میشناختم بوکمارک کردم در حال حاضر ماهیانه 700 تومان حقوق اموزش و پروش را دارم ولی میدونم در اینده نزدیک بزرگترین و سود اورترین وب سایت ایرانی  را دارم!!!
موفق باشید...................................................................................................
 
:در مورد کارم توضیح دادم......درامد سالیانه شرکت هم فکر نمی کنم کسی اعلام عمومی کنه........از وب سایتت چه خبر؟توصیه میکنم اهن انلاین را ببینی/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
دوست دیگری در مورد بورس پرسیده بود...توصیه ام اینه برای ورود به بورس اول مطالعه کتابهایی که کم حجم هستند و مغمولا جلوی تالار بورس توی خیابون حافظ می فروشند..بعدش هم مطالع مطالب بورسی دنیای اقتصاد و چک کزذن روزانه بورس.....اگر هم بتونید کسی که تجربه بورس یا کارگزاری داره پیدا کنید خوبه....فقط یک توصیه مهم...با توصیه دیگری سهام نخرید.یعنی تا زمانی که خودتون قدرت تحلیل پیدا نکردید ..خرید نکنید..............دوستان سوالاتتون را لاک نکنید لاک شده ها را معمولا سالی یکبار میبینم ...اگر فکر میکنید جوابش به درد دیگران می خوره لطفا عمومی بپرسید......اگر معذوریت خاصی دارین ..لطفا ایمیل بزنید..من به تک تک ایمیل ها در همون روز معمولا جواب میدم
 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 54
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 54
:: بازدید ماه : 250
:: بازدید سال : 1541
:: بازدید کلی : 64491
Code Center