خودم را اخراج کردم
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
خودم را اخراج کردم
9 شهريور 1394 ساعت 8:30 | بازدید : 160 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

1-سلام ..فکر کنم به یکسال رسیده که مطلب جدیدی نگزاشتم ..نمیشه گفت انقدر کمبود وقت بوده بیشتر تنبلی بوده به نظر من چون.......همیشه دلیل برای انجام ندادن کار زیاد هست اگر می تونید کار را انجام بدین....

2-شرایط شرکتم را چک می کردم دیدم بد جوری رکود به سازمانم حاکم شده .تصمیم گرفتم سازمانم را مهندسی مجدد کنم .تا معلوم بشه مشکل کار کجاست...مدیر فروش؟مدیر بازرگانی؟منشی؟حسابدار؟مدیر مالی؟مدیر کارخانه؟سرپرست فنی؟..با همه صحبت کردم..داده ها را انالیز کردم ...مشکلات به شرح زیر بود:

1...بچه ها انگیزه نداشتند

2...رخوت به محیط حاکم بود

3-فروش پایین اومده بود

بعد از انالیز بسیار زیاد متوجه شدم که من به دلیل مشغله فراوان ..کاهش انگیزه....کم شدن انرژی ای که اول کار داشتم.....باعث شد م شرکتم ضعیف بشه

بله مشکل خودم بودم..خودم را اخراج کردم.....کسی را پیدا کردم برای جانشینی خودم  البته هنوز راه نیفتاده .امیدوارم  کم کم راه بیفته....

آنتوان دوسنت اگزوپری توی کتاب شازده کوچولو  ...پادشاه میگه به شازده کوچولو :خودت را محاکمه کن..اگر بتونی خودت را محاکمه کنی یک فرزانه تمام عیاری ..البته من فرزانه خالی هم نیستم چه برسه تموم عیار ..ولی مقصد حرفم چیز دیگست.....

اول خودتون را محاکمه کنید..به عبارت دیگر فقط خودتون را محاکمه کنید.....البته ما ایرانیها برعکس هستیم..همیشه دیگران مقصرند...قول میدم بازم بنویسم...خصوصا حکایت جانشینم...که چطوری از یک کارمند معمولی داره میشه مدیر عامل.....

پس داستان واقعی بعدی اینه ...چطوری مدیر عامل بشیم؟؟؟؟؟؟؟

داستان بعداز اون ....حکایت قیمت دلار و ارز و سکه به نفع ایران هست یا نه؟



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 95
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 104
:: بازدید ماه : 290
:: بازدید سال : 1581
:: بازدید کلی : 64531
Code Center