اطلاع رسانی در خصوص انعقاد قرارداد فروش اقساطی با بانک مسکن
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
اطلاع رسانی در خصوص انعقاد قرارداد فروش اقساطی با بانک مسکن
12 شهريور 1394 ساعت 18:34 | بازدید : 87 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

بسمه تعالي

اعضاي محترم پروژه رودهن

با سلام و احترام

با آرزوي قبولي طاعات و عبادات و پيشاپيش تبريك عيد سعيد فطر ، بعضا شايعاتي مبني بر مشكل دار بودن وضعيت انعقاد قرارداد فروش اقساطي با بانك مسكن مطرح ،كه  با توجه به معرفي اعضا امكان انعقاد قرارداد، وجود ندارد . لذا به منظور آگاهي اعضاي محترم پروژه موارد زير حضورتان اعلام ميگردد .

1-   نظر به اينكه نرخ سود دوران مشاركت دريافت تسهيلات جهت تسهيلات مسكن مهر 4 % اعلام شده است بانك مسكن ميراماد نرخ مذكور را جهت تعاوني متبوع 12% اعلام و علت آن را انعقاد قرارداد در سال 1388 بيان نموده است . موضوع از سازمان مسكن و شهرسازي استان تهران از طريق تعاوني طي نامه شماره 4214/94 مورخ 28/2/94 ( تصوير پيوست ) پيگيري و خواستار تقليل نرخ سود دوران مشاركت بر مبناي 4 % گرديد . در خواست تعاوني مسكن به وزرات راه و شهرسازي ارسال و پس از پيگيريهاي بعمل آمده روز گذشته از طريق آقاي مهندس خادميان معاون آقاي مهرآبادي (قائم مقام وزير راه در مسكن مهر ) با تعاوني تماس حاصل و اعلام داشتند براساس مصوبه هيئت وزيران كليه قراردادهاي مسكن مهر كه از تاريخ 1/1/89 منعقد گرديده ، نرخ سود دوران مشاركت آنها 4 % ميباشد،  لذا به منظور مساعدت به تعاوني مسكن سازمان خواستارمستندات مربوط به دريافت اولين قسط وام مسكن گرديد كه حضورا تحويل ايشان گرديد و مقرر شد نامه اي به بانك مسكن صادر و در آن خواستار محاسبه اولين قسط دريافتي تعاوني در سال 28/12/1388  بر مبناي 12% و الباقي بر مبناي 4% گردند، كه در صورت تاييد قطعا مبلغ اصل و سود وام تغيير خواهد نمود .

2-   موضوع دريافت افزايش مبلغ 5 ميليون تومان افزايش تسهيلات نيز با ايشان مطرح و اعلام گرديد ، عليرغم پيگيريهاي فراوان تعاوني مسكن، متاسفانه مبلغ فوق پرداخت نگرديده و علت آن را عدم وجود اعتبار و خودمالك بودن پروژه تعاوني مسكن اعلام نموده اند ، ايشان تصوير نامه هايي كه به بانك مسكن ارسال گرديده و پرداخت متمم فوق را به تعاوني هاي خودمالك نيز بلامانع اعلام نموده اند، را به اينجانب تحويل و اعلام داشت موضوع را از طريق دفتر مركزي بانك مسكن پيگيري نماييد ، تا مبلغ فوق پرداخت شود . رايزني در خصوص ملاقات با مسئول اداره اعتبارات بانك مسكن در حال انجام ميباشد، در صورت حصول نتيجه اطلاع رساني ميگردد.ايشان در خاتمه تاكيد نمودند تعاوني ابتدا موضوع دريافت متمم را پيگيري نموده و پس از دريافت آن مكاتبات لازم با بانك مسكن  در خصوص تقليل نرخ سود مشاركت از طريق راه و شهرسازي انجام خواهد پذيرفت.

3-   ميزان اعتبار تسهيلات مسكن مهر 65/000/000/000 ريال، كه تاكنون مبلغ 60/498/195/054 ريال دريافت و الباقي آن به ميزان 4/105/408/946 ريال ميباشد رايزني در خصوص دريافت مبلغ باقيمانده در حال انجام ميباشد و در صورت عدم دريافت آن مبلغ مذكور از كل تسهيلات اعضاي محترم كسر و برمناي آن تقسيط تسهيلات انجام ميگردد، كه نتيجه آن نهايتا تا تاريخ 94/05/10 مشخص و اطلاع رساني خواهد شد. 

4-   اعضاي محترمي كه نام آنها در ليست 126 نفري بانك ميباشد ميتوانند جهت تشكيل پرونده به بانك مراجعه و دريافت كارت اقساط منوط به اخذ نتيجه موارد اعلام شده در بندهاي 1و 2 و 3 نامه ميباشد .  

در خاتمه با عنايت به برگزاري مجمع عمومي فوق العاده و اعلام راي اعتماد به هيئت مديره،اعضاي محترم تعاوني مسكن ،صرفا به اطلاعيه هايي كه از طريق outlook   ، sms  و وبلاگ به آدرس bahiraei.blogfa.com  منتشر ميگردد توجه فرموده و به شايعات كه از سوي افراد مغرض و بعضا داراي كينه هاي شخصي مطرح ميگردد توجهي ننمايند . لازم به ذكر است قطعا مطالبي كه نياز ميباشد از طريق مبادي مذكور اطلاع رساني خواهد گرديد.

 

با تشكر

علي محمد بحيرايي

عضو هيئت مديره و مدير عامل تعاوني مسكن

1394/4/24

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 153
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 162
:: بازدید ماه : 348
:: بازدید سال : 1639
:: بازدید کلی : 64589
Code Center