اطلاعیه شماره 26
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
اطلاعیه شماره 26
12 شهريور 1394 ساعت 19:7 | بازدید : 93 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

باسمه تعالی

اطلاعیه شماره 26 تعاونی مسکن شماره 3 کارکنان دانشگاه تهران

ضمن تشکر از کلیه اعضای پروژه آزادگان 1، بویژه آن دسته از اعضایی که با پرداختهای بموقع و در مواردی پیش از موعد، با مدیران تعاونی برای پیگیری فعالیتهای اجرایی همراهی و همکاری نموده اند؛ به اطلاع اعضای محترم پروژه آزادگان (1) می‌رساند: پس از پیگیریهای مکرر و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف اداری و کسب مجوزها و تاییدیه های مختلف و نیز إعمال مهندسی ارزشی در طراحی پروژه که منجر به بهینه سازی فضاها و نیز کاهش هزینه های اجرایی گردیده است؛ مجوز شروع به کار پروژه اخذ گردیده و چندی است که عملیات آرماتوربندی و اجرای فنداسیون آغاز گردیده است. به همین دلیل از این پس تامین منابع مالی مورد نیاز مهمترین دغدغه مدیریت تعاونی مسکن می‌باشد. برای تحقق این امر همراهی و همکاری اعضای محترم پروژه، با تعاونی ضروری است.

همانگونه که در گزارشات مندرج در سایت تعاونی ملاحظه شد قرارداد ساخت سازه پروژه با ارزشی قریب به 93 میلیارد ریال منعقد شد. همچنین بخشی از میلگرد و ورق‌های فولادی مورد نیاز سازه پروژه خریداری گردیده و در محل کارخانه به پیمانکار ساخت تحویل شده است. باعنایت به مجموع فعالیتهای انجام شده اعم از خرید زمین، حصارکشی، طراحی(فاز 1 و 2)؛ کلیه هزینه های مربوط به صدور پروانه، گودبرداری، تجهیزکارگاه، خرید میلگرد، پیش پرداخت قرارداهای فنداسیون، ساخت سازه، خرید فولاد و . . . به طور میانگین برای هر متر مربع بنای مفید تاکنون حدودآ 000/700/12 ریال هزینه شده است. این در حالی است که برخی از اعضا هنوز به تعهدات پرداختی خود، برابر با هزینه های انجام شده، بطور کامل عمل ننموده اند؛ که تعاونی باهدف تامین منابع مالی و موفقیت هرچه بیشتر عملیات اجرایی پروژه تمهیداتی را  اندیشیده است. از جمله محاسبه جریمه دیرکرد برای تاخیرکنندگان، ارسال اخطاریه برای اعضای بدحساب، تاخیر و یا توقف عملیات اجرایی یکی از برج‌ها و متمرکز نمودن اعضای بدحساب در آن برج، و نهایتا لغو عضویت ایشان در پروژه.

لازم بذکر است هیات مدیره محترم تعاونی در تامین منافع کلیه اعضاء جدی میباشد و ضمن رعایت حقوق و منافع همه اعضاء، از تمام ابزارهای قانونی برای رسیدن به این هدف استفاده خواهد کرد. به همین منظور(همانگونه که در گزارش تاریخ 15/9/93 به اطلاع رسانده شد، عضویت دو نفر از اعضای بدحساب لغو گردید و وجوه واریزی ایشان به نامبردگان مسترد خواهدشد.

با توجه به عرایض فوق و با هدف تامین بخشی دیگر از منابع مالی مورد نیاز، جدول پرداخت اعضای پروژه تا آخر سال 1393 به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

لازم بذکر است اعضای محترم می‌توانند خودشان در خصوص نحوه واریز مبالغ اعلامی تا پایان سال 93 برنامه ریزی نمایند. بدیهی است اعضایی که در پرداخت مبالغ اعلامی تعجیل نمایند از امتیاز مثبت در محاسبات برخوردار خواهند گردید و اعضایی که تا تاریخ 29/12/93 مبالغ اعلام شده را پرداخت ننمایند، از این تاریخ مشمول جریمه تاخیر، میگردند و در صورت تاخیر غیرمجاز، لغو عضویت خواهند شد.

توجه: مبالغ دریافتی از کلیه اعضا علی الحساب می‌باشد و در سر جمع دریافتی‌ها  منظور و رسید آن برای ایشان ارسال خواهدشد.

امیدواریم به لطف خداوند کریم و با دعای خیر و همیاری شما عزیزان در ادامه فعالیت‌ها و پیشبرد موفق پروژه سربلند عمل نماییم.

 

اطلاعات اجمالی پروژه براساس طراحی جدید و مصوب:

مجموع بنای پروژه: حدود 60954 متر مربع.

مشاعات پروژه: حدود 29376 متر مربع

بنای مفید پروژه: حدود 31624 متر مربع (حدود25000 متر فاز یک، حدود 6625 متر فاز 2)

توجه1: با هدف افزایش مساحت واحدهای فاز (1)؛ حدود 2815 متر مربع از تراکم فاز (2) به واحدهای فاز (1) اختصاص داده شده است.

ترکیب واحدهای فاز (1) در قالب 2 برج، در طراحی نهایی که به اعضاء واگذار خواهد شد، از نظر مساحت عبارت است از:

واحد 88 متری: 40 دستگاه

واحد 100 متری: 76 دستگاه

واحد 127 متری: 102 دستگاه

واحد 134 متری: 16 دستگاه

واحد 147 متری: 16 دستگاه

توجه2: اعضایی که از تراکم فاز (2) نیز استفاده کرده‌اند، مابه التفاوت تراکم فاز (1) و فاز (2) را بر مبنای قیمت تراکم فاز (2) پرداخت خواهند نمود.

 

 

با برنامه ریزی های صورت گرفته انشاالله تا پایان سال 1393 ، ضمن تامین برخی از اقلام اساسی مورد نیاز جهت تجهیز کارگاه و خرید برخی از اقلام از مواد اولیه و مصالح مورد نیاز پروژه، حداقل 2 استیج (معادل8طبقه) و محتملا 3 استیج ( معادل 12 طبقه) از سازه برج شمالی ساخته و پس از انتقال به محل پروژه، نصب خواهد شد.

 

توجه 1: به مبالغ قابل پرداخت در ستون چهارم جداول (1) و (2) 10 درصد علی الحساب بابت افزایش احتمالی تراکم فاز 2 افزوده گردد.

توجه 2: لازم بذکر است کلیه مبالغ اعلام شده در این اطلاعیه می‌بایست تا انتهای سال 93 پرداخت گردد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 229
:: بازدید سال : 1520
:: بازدید کلی : 64470
Code Center